زندگی

روزهای سرد و گرم یک جوان

زندگی

روزهای سرد و گرم یک جوان

هفتگی

سلام 

اینروزها فقط گرماش اذیت میکنه ولی در کل روزهای خوبی برای منه . اولین حقوقو ۲ روز پیش ریختن و با اینکه فعلاْ آزمایش هستم ولی شوکه شدم انتظار نداشتم اینقدر بریزن به حسابم .البته فکر نکنید میلونی حقوق می گیرم ولی نسبت به کار قبلیم خیلی بیشتره به هر حال دستشون درد نکنه . 

امروز تولد حضرت علی اکبر است و سه شنبه تولد امام زمان (عج) هر دوی این مناسبتها مبارک باشه . 

تو وبلاگهایی که سعی می کنم همیشه بهشون سر بزنم چند وقته که حس می کنم اکثر اونا منفی نویس یا حداقل نکات منفی نوشته هاشون از مثبت بیشتره . وبلاگهایی که تا چند ماه پیش پر بود از مطالب داغ و انرژی زا که با خوندن بعضی از اونا به حال نویسندش آدم غبطه می خورد . البته شایدم من اشتباه میکنم که امیدوارم اینطوری باشه . 

 امروز اکثر وبلاگها باز نمیشه نمیدونم شاید باز هم خبری باشه البته هر چی فکر میکنم مناسبتی یا سالگردی نیست مگر اینکه از این سفرهای استانی باشه .

میخوام یک سفر تفریحی برم  نمیدونم کجا الان آب و هواش خوبه . اردبیل را زیاد وصفشو شنیدم ولی فکر کنم نصف ایران الان اونجا هستند . تا چند روز آینده هم باید تصمیمو بگیرم چون ماه رمضان در راهه .

پ ن : هنوز همه وبلاگهایی که قبلا می رفتم الان هم میرم ولی چون محدودیت وقت دارم نمی تونم برای همشون کامنت بزارم و معذرت میخوام. 

نظرات 4 + ارسال نظر
shahab جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ق.ظ

سلام عزیزم دوس داری تبادل لینک کنیم اگه دوس داری منو با عنوان وبم بلینک و بهم خبر بده با چه عنوانی بلینکمت
آدرس:www.comments.blogsky.com
عنوان وبم:ღ♥ஜمای سیکرتسღ♥ஜ
با تشکر

محرمانه(الیا) شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ب.ظ http://offtherecord.persianblog.ir/

شما مدرک CCNA را گرفتین؟؟؟
از کجا؟

محرمانه(الیا) شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ب.ظ http://offtherecord.persianblog.ir/

منظورم اینه که از دبی گرفتین؟

نه بابا ما کجا دبی کجا
یک دوره ۴۰ روزه بود تو تهران

رویا دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ق.ظ

سلام..
مواظب خودت و خانومت باش...
کارتم مبارک..ایشالله موفق باشی..

سلام
چشم
مرسی ... همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد