زندگی

روزهای سرد و گرم یک جوان

زندگی

روزهای سرد و گرم یک جوان

روزانه

سلام 

روز همگی بخیر  

هوا بس نا جوانمردانه گرم است

 از اهواز 12 نفر مهمون اومد برامون حسابی سرمون شلوغه بندگان خدا از گرمای اهواز فرار کردن به گرمای شهر ما خوردن . 

نتایج آزمون آموزش و پرورش اومد و من قبول نشدم البته زیاد هم برام مهم نبود (فک نکنین چون قبول نشدم اینو میگم). چون شکر خدا این کار جدیدم بد نیست . 

اسپانیا قهرمان شد با گلی که یک بارسلونایی زد  تا یک شب رویایی تمام شود . البته فکر کنم جایگاه هر سه تیم اول تا سوم به حق بود . 

دلم یک شنای طولانی مدت تو یک آب خنک میخواد . 

یا علی

سلام

تولد مظهر عدالت مبارک

نمی دونم چرا هر وقت اسم امام علی را می شنوم یک جوری میشم . یک مرد به تمام معنا.

البته بماند که یکسری خودشون را با امام علی مقایسه میکنن و میخوان اینو تو مغز مردم فرو کنن که حکومت ما همون حکومت حضرت علی است و مخالفان ما هم همه خوارج و ... هستند . 

 

14 روز دیگه تولد عزیزمه و من هنوز نمی دونم چی براش بخرم همیشه انتخاب یک چیز برای دیگران که خیلی خوشحالشون کنه برام سخت بوده. 

 

پ ن : هنوزم دوست دارم خاموش وبلاگها رو بخونم شرمنده