زندگی

روزهای سرد و گرم یک جوان

زندگی

روزهای سرد و گرم یک جوان

لیله الرغائب

سلام 

امشب لیله الرغائب است یعنی شب آرزوها . 

تو این یکی دو سالی من هر آرزویی که داشتم خدا بهم لطف کرده و برآورده کرده امسال هم یک مشکل دارم مطمئنم که خدا باز هم منو شرمنده میکنه . 

بیایید برای هم دعا کنیم تا دعاهامون زودتر مستجاب بشه . 

دوره های آموزشی کار جدید تموم شدو از شنبه باید کارمو شروع کنم . با محل کار قبلیم به مشکل خوردم : اول اینکه از 15 روز حقوقی که از ماه قبل طلب داشتم 10 روزو محاسبه کردن و هنوز از سنوات و سایر مطالباتم خبری نیست . تازه امروز زنگ زدن بیا که مشکل داریم . فردا قراره برم ولی خدا بخیر بگذرونه مثل اینکه باید جوری دیگه باهاشون حرف زد .  

این روزها هم جام جهانی باعث شده بعضی از اخبار درستو حسابی منعکس نشه . 

مثل حمله به دفتر آیت الله صانعی - قطعنامه شورای امنیت - دستگیر شدگان این چند روز . 

ولی چیزی که مشهوده حکومتی ها واقعا مستاصل شدنو خودشون هم نمی دونن دارن چکار می کنن . بگذریم دوباره سیاسی شدم.فکر کنم سایتمو فیلتر کنن و ما هم مشهور شیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد