زندگی

روزهای سرد و گرم یک جوان

زندگی

روزهای سرد و گرم یک جوان

یا علی

سلام

تولد مظهر عدالت مبارک

نمی دونم چرا هر وقت اسم امام علی را می شنوم یک جوری میشم . یک مرد به تمام معنا.

البته بماند که یکسری خودشون را با امام علی مقایسه میکنن و میخوان اینو تو مغز مردم فرو کنن که حکومت ما همون حکومت حضرت علی است و مخالفان ما هم همه خوارج و ... هستند . 

 

14 روز دیگه تولد عزیزمه و من هنوز نمی دونم چی براش بخرم همیشه انتخاب یک چیز برای دیگران که خیلی خوشحالشون کنه برام سخت بوده. 

 

پ ن : هنوزم دوست دارم خاموش وبلاگها رو بخونم شرمنده

نظرات 4 + ارسال نظر
یک زن جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

خوشحالم که در وبلاگ من سکوت نکردید.
میتونم تو خرید هدیه کمکتون کنم.؟

ممنون که شما هم سر زدید
آره خوشحال میشم

محرمانه(الیا) شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ق.ظ

عیدتون مبارک.

برا خانومتون هم توجه کنید ببینید چی لازم داره... همون را بخرید.

مرسی و حتما

رویا یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ق.ظ

سلام..
روزتون مبارک..گرچه با تاخیر بود..
در مورد کادو دیگه نظر نمی دم چون آخرش می ری اونچیزی که خودت دوس داری می خری( داداشای من هم این جوری هستن ، بنابر این ترجیح می دم نظر ندم که بعدش ضایع شم)
موفق باشی

خواهش می کنم
دفعه قبلی فرق می کرد یکدفعه پولی که از یک نفر طلب داشتم اومد دستم و گرنه پیشنهاد شما تو صدر بود

مونیکا یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ب.ظ http://faratarazboodan.blogsky.com

هدیه ها و بسته های کارت پستال یونیسف هم خیلی شیکه و هم هدیه ای متفاوت.
با این کار شما هم به بچه ها کمک می کنید و هم یه هدیه لوکس و متفاوت می خرید.

خیلی ممنون
ولی شرمنده دیر گفتین گوشواره براش خریدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد