زندگی

روزهای سرد و گرم یک جوان

زندگی

روزهای سرد و گرم یک جوان

بهترین روزها

سلام 

امروز بهترین روزهای کاریمو دارم سپری می کنم . بالاخره اون کاری که در موردش صحبت کردم جور شد . البته از لطف خدا بود چون استخدامم تو این شرکت بزرگ و مهم کشور حداکثر ۱۰ روز بیشتر طول نکشید و باید از فردا برم کلاس آموزشی و بعد کارمو شروع کنم . ای خدا ازت ممنونم . 

کار قبلیم به جلوی من خودشونو خونسرد نشون می دن ولی مطمئنم که عزا گرفتن امروزم بعضی از حرفها که چندین ماهه تو دلم انبار شده بود زدم البته نه همشو . 

دیروز امتحان آموزشو پرورش دادم . سوالای عمومی خیلی در پیت بود ولی جالب بود که چندتا از سوالهای سیاسی مربوط بود اخباری (دروغ) که صدا و سیما پخش می کنه . اختصاصیها هم بد نبود تا ببینیم چه میشه و چی خدا می خواد . 

 

 

 دیشب جایی مجبور شدم سریال بروسلی که از شبکه دو پخش میشه رو ببینم اولا که سانسورش جالب بود یکدفعه موضوع عوض میشد . دوما خانمه (زن بروسلی) لباس درستو حسابی تنش نبود ولی رسانه میلی با چه دقتی برای لباساش یقه گذاشته بود یا برای لباس عروسش نیم تنه بالاشو توری کرده بود البته یک جایی که یقه براش گذاشته بودن یک دامن کوتاه تنش بود منم گفتم چطور شلوار تنش نکردن . خواب سال ۲۰۱۰ دیگه پس بگو میخوان لاست هم نشون بدن پیشرفته شدن . 

 

خوب باید برم عکاسی عکس بندازم فعلا شاید تا ۳ه روز دیگه خدانگهدارتون

نظرات 3 + ارسال نظر
محرمانه(الیا) شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ب.ظ http://www.off-the-record.blogsky.com/

خدا را شکر... انشاا... که کار جدیدت خوب باشه.
موفق باشی

خیلی ممنون ایشاا... شما هم یک کار خوب پیدا کنی

رویا یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام..
اول از همه کار جدیدت رو تبریک می گم..
بعدش مگه شما این شرکت جدید استخدام نمی شی؟ تازه می گی شرکت بزرگ و مهمی هم هست خوب برادر من دیگه چرا رفتی آزمون آموزش و پرورش دادی؟
خوب برادر من لااقل این پست رو خالی می ذاشتی برا ماها...
تازه یعنی این کارت رو ول می کنی می ری تو آموزش و پرورش که ماهی ۴۰۰ تومن حقوق بهت بدن؟
جالبه..

علیکم السلام
خیلی ممنون
ولی ثبت نام آموزشو پرورش زمانی بود که هنوز از این کار خبری نبود ولی اگر آموزش و پرورش قبول شدم شما جای من برو خوبه ؟

رویا سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ق.ظ

بله خوبه :دی

چشم شما دعا کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد