زندگی

روزهای سرد و گرم یک جوان

زندگی

روزهای سرد و گرم یک جوان

شرح پریشان حالی

سلام 

از وقتی که صبح ساعت ۵ از خونه میزنم بیرونو ۱۰۰ کیلومتر میرم تا سر کلاسهای این شرکت که تازه استخدام شدم حاضر بشم کمتر وقت میکنم بیام تو نت البته تو این گرمای هوا خودتون فک کنین چقدر سخته . 

از سر کار قبلیم زنگ زدن که بیا وا مصیبتا همه سیستمها مشکل دارنو نزدیک امتحاناست .یک خانمی را هم آوردن جای من گفتن بیا بهش آموزش بده . کاری که خودم بدون هیچ راهنمایی و از روی تجربه همه زیرو بم سیستم آموزش و امور مالی . ... یاد گرفتم بیام یک شبه در اختیارش بذارم. 

البته موندم سر دوراهی : از یک طرف دور از انصافه اذیت بشن از یک طرف هم جدا از همه اذیتهایی که منو میکردن نزدیک دو میلیون ازشون طلب دارن و میترسم مثل اون یکی همکارمون که پارسال رفت و امسال پولشو گرفت سر من هم همین بلا رو بیارن . 

بعضی از دوستا میگن تا کامل تسویه نکردی بذار محتاجت باشن موندم سر دوراهی. 

میترسم از کاری که تنفر دارم مجبور شم انجامش بدم . تا خدا چی میخواد فعلا قراره جمعه برم ببینم چه خبره مردم اینقدر بهم زنگ زدن . 

اگه کسی فکر بهتری داره لطفا راهنمایی کنه ممنون میشم

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز دوباره به وبلاگ شما اومدم وبلاگ شما واقعا زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

خواهش میکنم شما لطف دارین

محرمانه(الیا) سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:31 ق.ظ http://www.off-the-record.blogsky.com/

به نظر منم اول طلبتون را بگیرین و بعد کارشون را انجام بدین... البته بستگی به نوع ارتباط دوستی شما با شرکت و مدیرش هم داره.

به خون همدیگه تشنه ایم البته چون تو باند بخور بخور رئیسا نبودم و زبون سرخی داشتم

رویا سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:03 ب.ظ

اصلن خدا کنه پولت رو ندن..
گفتی اون کاره قبلی به درد من نمی خوره حالا یکی دیگه آوردن جای تو..:دی
شوخی بود ایشالله طلبتون رو می دن..

یکی طلبت جا خوردم

مریم سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:28 ب.ظ

زکات علم داشته باشین و هنرتون رو به بقیه یاد بدین ! اهم ! :)

باور کن قصدم همینه ولی شما نمیدونید که چجورین
چون تو باندشون نیستم البته یکی دو نفر دیگه هم مثل من هستن مثل خاری تو چشمشونیم
وگرنه از خدام که دیگه بهم زنگ نزنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد