زندگی

روزهای سرد و گرم یک جوان

زندگی

روزهای سرد و گرم یک جوان

خرمشهر

سلام 

همیشه سوم خرداد برای منی که چند بار خرمشهرو و مردمانشو از نزدیک دیده همراه با بغضی تو گلوست. 

شهری که جانانه در مقابل تهاجم دشمن ایستاد . حتی تصورش برای دیگر شهرها مثلا شهر خودمون سخته که چطور بعضی از مردم درحال فرار کردنند  یک سری دنبال زن و بچشون میگردن یک سری نمیدونن برای شهیداشون عزاداری کنن یا بجنگن یا از شهر خارج بشن و خیلی چیزهای دیگه . ولی میدونم تا بحال در حق مردم خرمشهر اجحاف شده و حقشونو از این مملکت نگرفتن نمونش آدرس زیر : 

http://ser02.pc07.info/index.php?url=pagxF83HYwV1TnUB%2F9zEq8qnze42ujk4AOAMdDiJNTYBYcAjofIZ2eb1F1jy 

بهرحال من سعی کردم دینمو ادا کنم.  

شنبه رفتم تهران برای مصاحبه تو اون تعدادی که بودن از لحاظ رزومه و فنی بودن من یک سرو گردن از همه بالاتر بودم فقط خدا کنه پارتی بازی نباشه.

خوب دیروز رفتم دانشگاه که چه تو مسیر و خود دانشگاه اتفاقهای جالبی افتاد که بعدا توضیح میدم . 

در مورد مسابقه اول بگم که بعضی ها جواباشونو خصوصی گذاشتن که دلیلش برام معلوم نشد با این حال کسی جواب درستو نداد . جوابش اینه که با خوندن اون لبهاتون بهم نمیخوره .

اما شعر پست قبلی مربوط به رضا رشیدپوره که قراره یک خواننده مشهور اونو بخونه (بخدا اسم خوانندشو نمیدونم). 

خوب امروز یک چندتا کار عقب افتاده دارم که باید انجام بدم فعلا بای

نظرات 2 + ارسال نظر
محرمانه(الیا) سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ق.ظ http://www.off-the-record.blogsky.com/

آخـــــــــــه.... عکسا خیلی ناراحتم کرد.

مامان گلپونه سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ق.ظ http://zanmardkoodak.blogfa.com

موفق باشی.

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد